Hazelzkn12 bende doğumdan 2 ay sonra regl olmaya başladım 2 ay içinde 3 defa regl oldum en son 8 şubatta regl oldum mart sonu geldi hala tık yok 2 defa test yaptım ikiside negatif çarşamba günü sıra alabilirsem doktora gidicem. Cok afedersiniz önceki gece eşimle birlikte olurken kan gelmiş heh dedim tamam adet oldum sevindim koşa koşa gittim ped taktım bidaha gelmedi tahriş falan oldu herhalde diye düşündüm. Agrım var belimde kasıklarımda ama bi türlü regl olamıyorum iyice şiştim ve kilo bile aldım