Seross10 7buçuk 8 gibi uyutuyorum karnını iyice doyurup, sonra 10 buçuk 11 gibi tekrar alıp karnını doyuruyorum, ben de yatıyorum sonra kendisi 3 buçuk gibi uyanıyor emziriyorum uyuyor ama o saatten sonra sık uyanıyor sabah 6-7 gibi de kaka seansımız var😅 Yani gece ben uyandırmıyorum kendi kalkmadıkça. 2 buçuk aylık kızım