Hilal55 Kızlar oğlum 3 aylık oldu bugün sizce sünnetini ne zaman yaptırmalıyız? Sizler ne zaman yaptırdınız ne gibi zorluklar yaşadınız?
Aloneeee Hilal55 3 aylıkken lokal anestezi ile yaptırdık dikişli sünnet. Hiç sorun yaşamadık çok şükür bence bır an önce yaptırın ben bile keşke daha önce yaptırsaydım dedım. Büyüdükçe daha çok herşeyin farkında olacak
Ekvatoral Hilal55 bence yaptırabiliyosanız yaptırın. Emeklemeye sürünmeye başlayınca daha zor oluyor. Bizim 7 aylıktı aşağı yukarı ilk hafta zor oluyor sonra toparlıyor. Sürekli yüzüstğ durup sürünmek istemişti o açıdan zorlandık
Alpaybusra Biz 3.5 aylıkken yaptrmıştk,mis gibi de oldu Cok şükür,sadece sünnetten sonra bir iki saat ağladı ,bi da 5 gün pansuman yaptık ,iyileşti geçti Cok şükür,Cok hareketlenmeden yapmak süreci daha kolaylaştırıyor,2 ve 6 yaş arası önerilmiyor.
Nursena0606 Hilal55 3 ay 10 günlükken yaptırdık. İyi ki de yaptırmışım. Şimdi 5 ay 21 günlük asla durmuyor ve canı çok yanardı. O zaman ilk gün çiş yaparken ağladı 3.güne hiç hissetmedi.
Demura Hilal55 biz doğumun ertesi günü yaptırdık misler gibi oldu hiçbir sıkıntı çekmedi oğlum da, bizim için de çok rahat oldu şükür. Bence ne kadar erken o kadar iyi. Geçmiş olsun şimdiden
Elifkskl Hilal55 5 bucuk aylıkken yaptırdım 2 hafta oldu daha erken yapyırsaydım daha iyi olurmuş dönünce felan canı yanıyordu 3 ay ideal bence geçiktirmeyin
Sevimliayicik Hilal55 6 aylıkken yaptırdik ama keşke daha önce yaptirsaydik dedik hareketlenince zor oluyor bir an önce yaprtirin derim😉
Fadimenurg Hilal55 mümkün olduğunca erken yapılmalı 4 ay bile geç çünkü bebekler donmeye hareketlenmeye başladıkça zorlaşıyor ve akli eriyor canım bu yüzden hem iyileşme hemde nazı daha çok oluyor surunucek yürüyecek derken en erken iyisi
eceunverkanra Hilal55 Ne kadar erken o kadar iyi kesinlikle buyuduklerinde ha simdi ha sonra diye diye zaman geciyor bir de iyice hareketlenince cok zor benim oglum 17aylik oldu 2yas oncesi yaptirmamiz lazim ayak suruyorum🥹