5.aya yaklaştık artık. Meme reddiydu şimdi mama reddi. Ah yoruldum vallahi yoruldum. Napicam bilmiyorum. Her gün başka biseyle mücadele. Her gün yeni bişey. Annem diyorki kaç çocuk büyüttüm böyle görmedim haklı. Neden ya herşey benim başıma geliyor. Biride beni es geçsin. Sağlıklı şükür mutlu aksi bişey yok ama bu yememesi beni çok yıpratıyor. Biberon değiştirmeye korkuyorum daha kötü olur diye. Mama zaten almış başını gitmiş artık bir üstüne gücüm yok. Öyle.