tostosata https://resimyukle.io/r/Ka1my8OJtY Kızlar 2 gündür böyle oldu. Tırnak batması gibi değil ama her iki elinde aynı parmak şişmiş. Yüzünü çizdi diye 2 gündür eldiven takıyorum kendi mi sıktı elini acaba bilmiyorum. Nedir bu sizce. Bi de bugün spaya götüreceğiz ilk kez Babamız uzaktaydı izinde şu an aktivite olsun diye sizce enfeksiyfalan kapar mı bundan dolayı.??
1ana1bebe tostosata enfeksiyonu bilemiyorum ama sanirim derin kestiginiz icin olmuş benimmoglumdada olmustu, tirnagin kenarinda cikan seyler oluyor ya onu elimle koparmistim ondan sonra oldu bi kac gune geciyor merak etmeyin
Suleasya tostosata tırnak yapısıyla alakalı olabilir. Bende kızımın tırnagini keserek değilde törpü yaparak kisaltiyorum.
tostosata 1ana1bebe aslında dibine girmeden kesmeye çalışıyorum zaten korkuyorum hala alışamadım kesmeye. Umarım ağrımıyordur
Birazannebirazbebek Oğlum 4 bucuk aylık ve ayağında tırnak şeklinden dolayı sürekli tırnak batması nedeniyle bu kızarıklık oluyor. Doktorumun önerdiği krem inanılmaz işe yarıyor. Oldugu zaman ⅔ kez uyguluyorum günde ve 2 günde normale dönüyor..