MucizeKalbim Mesela bebeğiniz 4 5 gibi uyandi uyuttunuz. Tekrar yattınız ve uyuyamiyosunuz. Uyumak için yaptığınız işe yarayan bisey var mı kizlar. Uyuyamiyorum. 2 saattir gözlerim kapalı yattim naptiysam uyuyamadim Aşırı kotu hissediyorum.
Irmakprensesinannesi MucizeKalbim valla genlde kızımı izliyorum ona bakarken zatn uyuya kalıyorum bazn telefon elimde uyuyor kaliyrm
Gizem_ar Malesef aynısı bende de var en az 1 saat yatamıyorum uykum yatana kadar tekrar kalkıyo zaten 😔
Yigitsvlm Gizem_ar birkaç gecedir bendede bu sorun var uyuyamıyorum deli gibi uykum var ama uyuyamıyorum ve sütüm bile etkilendi bu durumdan çünkü gündüz de uyuyamıyorum
MucizeKalbim Yigitsvlm Gizem_ar meditasyon videoları uyku müzikleri herseyi denedim. Gözlerim aciyo aşırı yorgunum yok olmadı. Üstüne baş ağrısı 😔napicaz böyle
Gizem_ar Yigitsvlm bende aynı şekil gündüz uyuyamıyorum ne zaman tam dalacam kız uyanıyo bölünüyor bu sefer hepten uykum kaçıyo akşam erken yatmayı denedim öyle de olmuyo göz altlarım karardı resmen
Yigitsvlm MucizeKalbim aynı ben gözlerimin içi yanıyor ve birde üstüne dün misafir ağırladım gündüz bebe desteksiz uyumuyor dua ediyorum gün içinde yarım saat uyursa hemen bende peşine yatacağım ama uyuyabilecek miyim🤦♀️😌
MucizeKalbim Yigitsvlm yok ya gündüz uyuyamıyorum uyusamda basim agriyo zaten cok kısa uykusu ise yaramiyo. Kac aylik bebeğiniz
MucizeKalbim Ekvatoral aklımdaki düşüncelere engel olabilsem uyucam aslinda ama yok. Oyun oynasam hepten gider uyku. Dalacak gibi bile olmuyorum gerci de
Ekvatoral MucizeKalbim bende öyleydim. Dediğiniz gibi ne yapsam olmuyordu. Sonra vücut zaten dayanamıyor. Bir de ben fark ettim ki akşamları çay kahve çok içince hemen uyusam bile sonra kalkınca uyuymıyorum. Bebeğiniz kaç aylık. bir de ı uyanma saati var ya çok ince. Mesela 2-3 de uyansa hemen uyuyabilirim ama 4-5 r kaysa uyuyamıyorum bende dediğiniz gibi. Hele 6 gibiyse perişan oluyorum uyuyorum bir şekilde ama eşim işe giderken çok dengesiz oluyorum ne yaptığımı hatırlayamıyorum bebeğin altını değiştirdim mi mama verdim mi vs diye
MucizeKalbim Ekvatoral aynen oyle 3 te uyanırsam uyuyorum ama 4ten sonra olmuyo. Kahve çay sevmiyorum sadece sabah kalkınca fincan içmeye başladım oda ayilamiyorum ondan. Ama yok uyuyamıyorum. Cocuk uyurken uyumamak cok koyuyo ya Bi yol yöntem arıyorum ama herkes aynı durumda