Kızım 10 buçuk aylık olacak ve aşşırı ayakta durmayı seviyor,hele sehpaya dayadığım an bayılıyor tutunup etrafı seyretmeyi..😍yürümeye can atıyor..yanından geçmeye korkuyorum, çünkü elimden tut yürüt beni diyor beni gördüğü an🙈 belki erken yürütme çabasına girecem ama çok istiyorum yürüsün diye, adımları falan çok iyi, sabırsızlıkla bekliyorum yürümesini..ne yapabilirim sizce ,yürüme taktiği olan var mı😂