Selam canım kadınlar ben de sizdenim✋🏻
60 la hamile kaldım 57,5 a indim 70 le doğuma gittim 62 de tıkandım kaldım. Tabi evlenmeden önce de 54 kiloydum. Resmen hiç bir şeyi kendime yakıştıramıyorum. Kendimi beğenmemeye başladım. Özgüven eksikliği olmaya başladı ve bunu kendime hiç yakıştırmıyorum. Sanırım doğumdan sonra psikolojim hala tam yerine gelmedi o kadar bakımsız olmaya başladım ki yetemiyorum bir şeye. Hala daha vücudumda ödem var gibi kendimi kötü hissettikçe de daha çok yiyorum bir döngüye girdim hayırlısı olsun