Daha öncede post açmıştım bununla ilgili.. 2 ay oldu hala aynı değişen bişey yok. Tüm gün ve gece uykudan uyanınca emmesinde bişey yok ama saat 12-3 arası ilk uykuya dalarken asla meme emmiyor, ağzına alıp bırakıyor her yolu denedim. Mama vermek zorunda kalıyorum geceleri. ilk başlarda sarılığı atlatması İçin doktor meme+mama git dedi sadece gece yatarken verdim onu alışkanlık haline getirdi. Bu gece vermeyecektim yok kesinlikle durmadı yine verdim kana kana içti öyle sustu uyudu. Sütüm de var neden böyle anlamıyorum