ElmarNarmin denizyildizi__ Ben de öyle düşünüyorum. Yoksa neden farklı programlar olsun ki. Mutlaka farkları vardır. Ben de aynı modelin kurutma makinesi de var. O da programlara göre farklı derecelerde çalışıyor. Demek ki doğru
ElmarNarmin denizyildizi__ Hayır , kullanma kılavuzunda deterjan yerine normal deterjan ve 1 litre su koyup çalıştırmak gerektiği yazılmıştı. Ben de öyle yapıyorum hep
denizyildizi__ ElmarNarmin benim bildiğim de özel bosh un tambur temizleme deterjanları oluyor . Onlarla yapılıyor diye biliyorum
gocebebirbayan denizyildizi__ çok da farketmez hangi bölüm bence. 60 derece de en kısa zamanlı da yıkıyorum ben sanırım 1,5 saat en kısa olanı. Renklileri de 30-40 derece de 1 saatliğe atıyorum. Bakmıyorum bile ne yazıyor orda diye 🤦🏻♀️😅
gocebebirbayan denizyildizi__ benim de aklıma bu takılmıştı bir ara. Neden ayrı yazmışlar o zaman diye. Ama 40 derece de 40 derecedir bence. Bilemiyorum
Neslihan-55 denizyildizi__ bu devirle alakalı devir aynı olsa da ona göre yıkama yapar mesela pamuklu adı üstünde daha nazik yıpratmadan yıkar gömlekte kırıştırmadan yıkar derece aynı olsada özellik farklı