Kızlar eşim iş kazası geçirdi yüzde 13 raporu var 2013 yılında geçirdi emekli aylığı bağlandı 2013ten 2018 e kadar olan engelli maaşı toplu halde yattı15 milyar evraklari incelerken tekrar toplu bir ödeme gördük 37 milyar acaba sizde iki parça halinde böyle toplu aldınız mi