Merhaba bayanlar bebeğim daha 5 aylık sendrom dan şüphelendiler kromozom testini yaptırdık ve microarrey testini de yaptırdık şükür ikisinde de birşey çıkmadı ama 3.test west testini de istiyorlar bu durumu yaşayan var mı lütfen yardım edin ve bebekte sendrom olup olmadığı nasıl anlaşılır