Sorum başlıkta kızlar oğlum 21 aylık oldu memeye öyle bir düşkün ki her dakika emmek istiyor yakın zamanda korona atlattık zaten iştahsız bir çocuktu hepten beter oldu 1 aydır hiçbir şey yemiyor gerçek anlamda ne verirsem reddediyor çevremdeki insanlar gerekse eşimin ailesi memeden kes ozamn yemeğe başlar diyorlar bu doğru mu benim çocuğunda yemiyordu sütten kestim yemeğe başladı diyen var mı ben 2 yaşını doldursun ozamn keserim diye düşünüyorum çok üzülüyorum bu süreçte nasıl olcak bilmiyorum beni aydınlatın lütfen