Melis89 daha iki gün önce ateslendik . Gündüz altından ölçtüm 36 çıktı ama belli bı sıkıntısı vardı . Burnu akıyordu . Gece dedim bı koltuk altından ölçüyim . Baktım 38 i geçiyor, hemen calpol verdim bir saate indi ateşi kendi de rahatladı. Kesinlikle koltuk altından olc . Bide limondur sirkedir hiç bişi yapma çünkü tehlikeli . Sadece deriden ateşin düşmesini sağlıyormuş . İç ateş dusmezsse sıkıntı . Onun için ince giydir ,odanın derecesi 21 22 arası olsun . Ilık duş aldır ama kesinlikle soğuk olmasın .