Merhabalar güzel anneler , 24 yaşındayım iştahım aşırı kapalı ve fazlasiyla da hareketli bi yapım var . Bugün tartildim da 40 kiloya düşmüşüm doktorluk bi durum yok çok gittim tahlillerde hic sıkıntı görünmüyor. Özgüvenim yerle bir 😓 kilo almam için önerebileceginiz bisey var mı veya sizin memnun kaldığınız bi vitamin. Bana da yardımcı olursanız çok mutlu olurum .