Kızlar merhaba 1 aylık bebeğim var son 3 4 gündür kendini sıkıyor sürekli geriyor bu normal mi? Sıktık a yüzünde kırmızı noktalar beliriyor. Gazını her emmeden sonra mutlaka çıkartıyorum kakası da maşallah normal ama niye sıkıyor kendini bir türlü anlayamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.