Hanımlar işe başlayacağım süt saklama biberonu aldım sütümü sağıp biberonda ne kadar süre saklayabilirim dolapta yoksa süt saklama poşetlerinden mi almalıyım ve de günlük sağım yapacağım buzlukta mı bekletmeliyim yoksa normal dolapta mı ilk defa başlayacağım bir bilgim yok bu yüzden?