Musam findikoglumm şu boy kilo postlarından yorulduk artık her bebek aynı değildir sizin bebeğiniz minyon bir bebektir başka birininki kalıplı iri bir bebektir artık bebekleri karşılaştırmaktan vazmı geçsek
Tugba06 findikoglumm haftaya 4 aylık oluyoruz doktor kontrolümüz var ben de merak ediyorum bakalım ne kadar oldu 🤭
LadyBugg 4 aylik oldugunda boyu 67,5 kilosu da 8.850 gr.dı Haftaya 5. Ay ölçümleri icin kontrole gidicez.
Buketpoyraz LadyBugg bebeğiniz mama ile besleniyorsa dikkat etmenizi öneririm obez riski var , kilo fazla
findikoglumm Musam ne boş konuşuyorsun yaa bebekleri karşılaştırdığımız falan yok burası bir bebek programı zatten böyle postları görmek istemiyorsan gidipte yorum yapma o zaman bu kadar basit
Musam findikoglumm boş konuşan sizsiniz hanımefendi Üslubunuz hoş degil konuşmayı öğrenin . Cocuk yarıstırmayı da bırakın .
Ozge251021 findikoglumm Her bebek aynı degil 1 yaşında 8 kilo olan bile var bu yüzden buraya bebek kilosu yazmak mantıkli gelmiyor . Benim bebegim iri bebek buraya yazsam arkadaşlar sorar ne yapıyorsun diye sadece anne sütü alıyor mesela doğum kilosuda yüksekti demem o ki genetik faktörler bebek doğum kilosu herşey AP ayrı bir biçim alıyor o yüzden sağlıklı olsunlar hiç önemli değil ☺️ kırıcı olmayalım
Musam findikoglumm pardon da postu siz açtınız ben degil üslubunuz hoş degil konuşmayı öğrenin . Sizinle tartışacak halim yook zaten laftan anlayacak gibi de değilsiniz
LadyBugg Buketpoyraz sadece anne sütü . Duzenli olarak kontrole gidiyoruz. Doktorumuz anne sütü ile beslendiği için normal diyor. Obez degil cok sukur.
Buketpoyraz LadyBugg anladım , benim oğlum 4 aylık 8 kilo diye doktor dikkat et obez olabilir diyor 😂 sadece anne sütü alıyor