Dyguckr aç olduğu için emmez sadece Bebekler.Dünyaya alışmaya çalışıyor,en güvende olduğu yerde olmak istiyor.İnsan acaba doymuyor mu diye düşünüyor sürekli meme isteyince ama onun dünyası o.O yüzden endişelenmeyin emzirin o her istediğinde hem sütünüz artar hem bebeğiniz huzurlu olur.Tek ihtiyacı annesi çünkü.Etrafınızdakilere de kulak asmayın ,diyen çıkar aç bu sürekli aranıyor ya da kucağa alışır .Bol bol su için,ceviz,hurma tüketmeye özen gösterin imkanlarınız dahilinde naçizane 🌸