Avukatanneyim Selam anneler 3 aylık bebeği olanlar acaba bebekleriniz bu süreci nasıl geçiriyor. Benim kızım bazen durduk yere delleniyor 12 hafta atağı sanırım bu. Siz de durumlar nasıl? Ve meme emme de sorun yaşıyoruz meme reddi mi başladı anlamıyorum.
babyfaceee Avukatanneyim iki saattir huysuz agliyo uyutmaya çalışıyoruz. Baya keyifliydi oysaki ağu gugular falan 🙈
_mmom Avukatanneyim 3 aylığız… gaz sorunumuz devam ediyor geceleri en fazla 2 saat uyuyor anne sütü alıyorr çok uykusuzum yorgunum 🥲
Moon_Light Avukatanneyim Agular ses çıkarmalar dışında bizimde bu aralar biraz huysuz kucakta ne olursa olsun susan bebek bazen susmuyor . Memede ilgisi çabuk dağılmaya başladı bir de . Parmağını emiyor 😀
Avukatanneyim babyfaceee kaç kilo doğdu şu an kilosu ne acaba? Ben sadece anne sütüyle besliyorum ama sanki az kilo almış gibi hissediyorum. Doktor iyi diyor ama sanki az gibi. Biberonla veriyorum baya emiyor ama memeyi istemiyor bazen ( her zaman değil keyfine göre)
babyfaceee Avukatanneyim 3.140 doğdu. Geçen ay 5 kiloydu. Yarın rutin kontrolü var 6 oldu diye umuyorum. Bende sagarak veriyorum keyfi olursa emiyo,olmazsa sagiyorum. Kaç kilo ki Dr iyi diyosa sıkıntı yoktur ama işte icimize sinmiyo
Azemefnan_2021 Moon_Light bızımkıde göğsümü bıraktığı an parmağını ağzına koyuyor emziğe alışmadı 3 ayrı emzik aldım o kadar para verdim boş 😂😂
Moon_Light Momyy1 Biraz dahil oldum gibi oldu ama hayır erken değil . Onunla yeterince konuşursanız o da sizinle sohbet eder 😋
Azemefnan_2021 Momyy1 bnm kızımda 2 aylıkken başladı sürekli gığ da ğığ babasına özelikle beni şikayet ediyordu demekkı😂😂şimdi 3 ay 10 günlük gülüyor bağırıyor sizinki sesiz bi bebek demekki sürekli konuşun onunla size tepki verir bebekler öyle
Avukatanneyim Momyy1 erken bence de 3 ay da sesini fark edip kendi kendine sesler çıkaeıyor çığlık falan atıyor
Azemefnan_2021 Avukatanneyim benim kız huy edinmiş dışarıya çıkardığım gün uyumaz çok mızmız ve saat gece 2 olmadan asla uyumaz sanki o saate bağlı gün içinde 5 10 dk uyur sadece emme de bizde bazen sorun yaşıyoruz bakalım ne kadar devam edecek bu durum
Avukatanneyim Azemefnan_2021 benim kızım da 1,5-2 arası uyuyor ondan önce uyuyorsa da hemen bir sese uyanır ve yine 2 yi bekler uyumak için şu an mesela kucağımda uyuyup uyanıyor sürekli…
Azemefnan_2021 Avukatanneyim benimki de ayağımda yerine koyduğun an açıyor gözlerini bakıp gülüyor dalga geçiyor resmen benimle
Avukatanneyim Azemefnan_2021 bazen benim kızım yapıyor onu oh be derin uykuya daldı diyorum tam kucağımdan yerine koyuyorum gözlerini açıp gülüyor ben de gülüyorum napim😂
Azemefnan_2021 Avukatanneyim bırde öyle birşey ki cıt sesine uyanıyor bizim evin yanındaki bina yıkıldı yapılmaya baslanıcak o zaman ne yapacağım bilmiyorum gündüz zaten doğru dürüst uyumuyo daha da uyumayacak belki diyorum alışır o sayede seslere inşallah
Sukranguven Bizde tam 3 aylık olduk, sanırım atak dönemindeyiz karnı tok altı temiz olduğu halde bazen sebepsiz yere ağlıyor sonra yorulup uyuyor meleğim 🥰
Avukatanneyim Azemefnan_2021 benim kızıma bibs verdim ilk doğduğunda hemen tuttu ama bizimki de şu an emzik manyağı oldu yani sebep yokken ağlar emziği veririm susar zevk alıyor emzik emmekten uykuya bile bazen mememle değil emzikle dalıyor emziriyorum ağlıyor mememi istemiyor sonra emziği veriyorum hop uyuyor
Sukranguven Azemefnan_2021 Philips avent almadıysanız öneririm, bende 3 tane değiştirdim en sonda tutturdum😂