Geçmiş olsun bende yeni doğum yaptım oğlum 10 gün adenovirüsten dolayı yogunbakımda yatıyordu yeni çıktık allah kimseyi evladıyla sınamasın ben çok ağladım sütüm kesilcek diye de ayrı bi korku olmuştu çok şükür şimdi yanımda yatıyor inşallah sizde bir an önce kavuşursunuz bebekler atlatıyor merak etmeyin