asafmervee Kızlar bebeğim 2,5 aylık 4 gündür büyük tuvaletini yapmiyor ve aşırı salya üretiyor bu ara salya üretimi için erken değil mi, ve tuvaletini de 4 gündür yapmıyor🙄 bu durumu yaşayan varmı aranızda acaba
Youngmom7 asafmervee 4 gün çok mu değil bence . Bizimde o dönemlerde oğlum 5 gün yapmadı doktor sıkıntı yok yaoar dedi biraz masajla fln bağırsaklarını hareket ettirmesi de yardımcı oldum sabahı bütün bağırsakları boşalmıştı. Ama bir kaşık zeytinyağı verebilirsin bnce tabi sen bilirsin
ayseozcil asafmervee zeytiinyagla poposunu uyarın cok rahatsızsa bebeğiniz karnına masaj yapabilirsiniz bebe yagıyla 10 güne kadar bebeklerde normal kabul ediliyor ama
Samilknur41 Benim oglum 8 gun yapmadigini bilirim eger anne sütü alıyorsa cok normal. Simdi gunde uc kere yapiyor ek gidadan dolayi. Anne sütünün buyuk kismini vucut enzimledigi icin diski olarak bisi kalmiyor o yuzden 10 gune kadar gayet normal kabul edilir eger huysuzlugu felan yoksa.
[silindi] Kaka yapması için bir video vardı bebeği tutuş şekliyle ilgili onu bulayım da atayım buraya canım 🙏🏻
[silindi] [silindi] https://www.instagram.com/reel/CIQznyIjYD6/?utm_medium=copy_link benim kızımda o aylarda kaka yapmamıştı 3 gün falan bu şekil tuttum hemen yaptı bir dene istersen
Tuba asafmervee Anne sütü ile besleniyorsa 10 güne kadar yapmaması normal deniliyor. Benim oğlum da o aylarda bazen haftada bir yaptığı oluyordu😳 salyası da normal bu zamanlarda başlıyor🤗