İyi geceler güzel anneler bundan 3 gün önce rahatsızlandim hastaneye kaldirildim gece bebeğimi de bakick başka kimsem olmadığı için ablama biraktim güya ameliyat için gitmiştik çünkü hastaneye . Gece 4 ten sabaha 8 e kadar ablamlarda kaldı o günden beri de uykuya geçmekte çok zorlanıyor sürekli sıçrıyor korkmuş olabilir mi veya başka sıkıntısı mi var travma falan kalkmaz herhalde 1 gün oldu başka da biryere bırakmadım herhangi bir şey yüzünden zaten çok üzülüyorum böyle bişey başına gelen var mı acaba simdideen çok teşekkür ederim bu arada bebeğim 6 aylık 😥