NagihanKaran Merhabalar 💕 oğlum salı günü tam 1 aylık olucak aptamil ile besleniyor 120 ml mama yiyor 3 saatte sizce yeterli mi ? Fazla mı ? Konu hakkında bilgilendirme yapabilen anneler yazabilir mi ?🙏🏼💙
ebozbey NagihanKaran doktor kontrolü daha iyi tabiki ama sanki cokmu fazlaaaa?? Benim bebeğim bir aylıkken 30 CC yerdi 2 saatte bir . Şuan 5 buçuk aylık ve 120 CC yiyoruz 3 saatte bir 🤦🏻♀️
Zea09 NagihanKaran canim fazla gibi geldi bana bende aptamil kullaniyorum carsamba bizde 1 ay olcaz ben her 2 saatte felan bir veriyorum 60ml sutum olmadigi icinnsadece mama ile besleniyor…yani toplamda 630ml olmasi gerekli bu haftada..
Eminmelekmusab NagihanKaran bana fazla geldi . Benim bebeğim 2 aylıkken başladık hipp1 combiotic mamaya 60-80 CV civarı içiyordu şuan 6 aylık 120 içiyor içince tıka basa oluyor hatta… bence bi doktorunuza danışın derim burdan hiçbir şey işinize yaramaz… 🌷
GizemKivancK 2 bucuk aylıj bebeğim gece uyandığında 120 yer bitiremez dibinde kalır gündüzleri 90yer 2 saatte bir. Bana fazla geldi
NagihanKaran ebozbey doktora gittik bugün çok şükür normal dedi yemesi için 5 bile yiyebilir dedi :))
Kelebekelisa NagihanKaran benim bebeğim 35 günlük ben 2 buçuk saatte bir 60 cc aptamil veriyorum sanki biraz fazla sizinki ama tabi bebekten bebeğe değişir diyorlar belki de sizinki için normaldir ben de bilmiyorum 75 yapmayı düşünüyorum bu hafta en azından 3 saat uyumuş olur uykusu bölünmez geceleri
NagihanKaran Kelebekelisa 3 saatte bir 120 Cc yiyor az verince istiyor doktoru normal olduğunu hatta kilosuna göre daha fazla yiyebileceğini söyledi :)
NagihanKaran asude456 değilmiş doktor öyle söyledi daha az verince istiyor ama doymuyor , 3 saatte bir besleniyor
NagihanKaran Eminmelekmusab Danıştım doktora her bebeğin yemesi farklı oluyor diyor normal 5 bile yer dedi :)))