Cly01 3 aylık bebeğim.. Emziriyorum ve mama takviyesi yapıyorum sütüm az ve iştahlı bir bebek.. Kaç cc mama vermeliyim şuan 3 ölçek veriyorum ama yeterli mi kararsızım
Elif3406 Cly01 canım aynı sorunu bende yaşamıştım. Doktor bana aldığı kadar ver demişti. Doyunca içmiyorlar zaten
minikobebegim00 Cly01 mamanın arkasında yazar ne kadar vermen gerektiği ayına göre Yada sadece mama veriyorsan 30 ml e 1 ölçek şeklinde 60 a 2 ölcek 90 a 3 ölcek şeklinde Artırablrsn. Doyana kadar içer zaten Yinede arkasına bak
Nursena0606 Cly01 seni ne kadar emdiğini bilmeden şu kadar içir diyemeyiz. Normalde 3 aylık bebek 120 cc içebilir. 90 verdiğin halde doymadığını hissediyorsan daha uzun süre memede kalsın.
Elif3406 Cly01 o zaman mamanın arkasında yazıyor ama siz anne sütü de verdiğini için emin olamazsınız bende yaşamıştım o tereddütü şöyle yapmıştım sağdığımda az çok ne kadar geldiğini tahmin ediyordum üstünü o ölçek olacak kadar mama ile tamamlıyordum.
Cly01 Nursena0606 teşekkürler canım ya zaten çok uzun kalıyor yarımşar saat toplam 1 saat boşuna emiyor gibi hissedip kıyamıyorum artık 15 20 dklara düşürdümm
Nursena0606 Cly01 o zaman aç değildir ya da sadece mama içmek istiyordur. Eğer 120 cc mama verirseniz sizi memeyi bırakabilir
Cly01 Nursena0606 120 verdim sabah hiç kusma falan olmadı beni de emmişti toplam 40 dk falan demekki alabiliyor