Oğlum doğalı 10 gün oldu.İlk günden beri emziriyorum.Ancak sarılık başlangıcı vardı,birkaç kez mama takviyesi yapmamı söyledi doktor ve ilerlemeden sarılığı geçti.Fakat başlarda çok sık ve kısa süreli emzirmeme rağmen oğlum doyar ve mışıl mışıl uyurdu.Artık nerdeyse 1 saat emiyor ve göğüslerim çok yumuşak,sıktığımda süt pek gelmiyor ama oğlum 1 saat boyunca dinlene dinlene emiyor,sonra kendi bırakıyor ama uyuyamıyor ve hemen yine acıkıyor,60 cc mama içiriyorum o da yetmiyor,kısa süre sonra yine uyanıyor,gazlı bi bebek de değil yani gazı çok çabuk çıkıyor.Anlamadım bu açlıktan sürekli ağlamasını,yani sizce sorun nerede ? Ne yapmam gerek daha ?