Selimbeyinannesi Ben artık uyumak istiyorum deliksiz iki saat uyuyabilmek istiyorum valla ona da razıyım nasıl olacak bu işler ya çoook zorlanıyorum artık sizler nasılsınız
Sevimliayicik Selimbeyinannesi 10.ay bitmek üzere bizde de durum aynı hatta 4.ayindsn beri her gün bekliyorum belki bugün uyurum diye yine ayni yine aynı
Fun Selimbeyinannesi gece beslenmesini kesene kadar azcık daha sabır annesi. Akşam yatıp sabaha kadar deliksiz uyuyorlar merak etme