Deletedmom_7 Merhaba 6. Ayda hangi aşılar yapılıyor evet aşı kartında yazıyor ama emin olmak istiyorum huzursuz oluyor mu hiç bir de 7. Ayda özel yapılan aşılar nelerdir
mommy06 Deletedmom_7 huzursuzluk yapmıştı iki gün boyunca ilk defa bi aşı ama korkulacak kadar değil her bebekte Farklı reaksiyon gösterir
Deletedmom_7 Fundasu ayy tecrübesizliğime verin hiç oraya dikkat etmemiştim🙈 ama özel aşıyı sorayım bari 😬🙈
balpetegimeto Oğlumda bugün oldu 6 ay aşılarını 1 oral damla 2 de bacajtan normalde her aşıda ateş yapardı bunda olmıcak sanırım şimdilik bi şey yok ama 3 gün takip edicem inşallah çıkmaz huzursuzluk da zaten mızmız olduğu için onu anlayamadım 😄
Sultnasill Bizde bu hafta olduk bir bacağında beze gibi sertlik oldu aşı yerinde bazı bebeklerde oluyormul acaba olan oldu mu ne kadar sürede geçer
Deletedmom_7 Annecikk123 bana da 7. Ve 12. Ay denildi bu işten hiç bişi anlamadım 🥴 6 ayda yapılan bi aşı kalkmış 12. Ay yapılıcakmış
Deletedmom_7 balpetegimeto normalde carpol veriyordum önlem alıyordum ama vermeyi unuttum dün Allahtan sıkıntısız atlattık🙈😬 ama beze yapmış normal mi dir bu durum
Deletedmom_7 Fundasu bence de öğrendiğimiz de birbirimize haber veririz öğrenmiş oluruz nisan ayında gidicem doktora