momtobee canım başıma gelmedi ama aşıyı yaptırdığımız sağlık ocağındaki ebe ishal ve ateş yapabilir demişti , kabızlığı şimdi senden duydum , 10 gün yapmamasını normal kabul ediyorlar dediğin gibi , bu arada benim oğlumda sadece anne sütü alıyor aşıdan sonra ishal ya da ateş olmadı