Herkese merhaba, bu öyle zor bir durum ki yaşarken eğer geçerse herkese anlatcam neler yaptığımı demiştim. Ve şükürler olsun yazıyorum:
Öncelikle geçecek korkmayın. Benimki ileri dereceydi artık kaslar kendini kapatıyordu sıcak suya oturmadan wc ye çikamiyordum. İlk yapmaniz gereken osmolak uada benzeri bir dışkı yumuşatıcı şurup almak. Sağlık ocağına yazdırabilirsiniz. Onun dışında aklınıza geldikce krem, yağ sürün o bölgeye. Kantaron çorekotu yagi zsytinyagı pisik kremi vs. Wc ye çıkmadan önce bebeğimin boşalan damlalıklarına sulandirilmış sabun yada yag doldurmuştum onu makattan içeri sıktım ki dışkı çıkarken deriyi zorlamasın. Ve ıkınmamak gerekiyor, elinizle makat çevresine masaj yaparak dışkıyı yönlendirrebilirsiniz çok işe yarıyor. Ve yenek yemekten korkmayın her gün wc ye çıkmalısınız yoksa nekadar lifli yerseniz yiyin dışkı bekledigi icin uç kısmı sertleşiyor. Çay ağacı yağı çok öneriyorlar, kullandim. Okadar cok sey kullandim ki tam olarak hangisi işe yatadı bilmiyorim.ama anuflex diye bir krem var, wc öncesi suruyosunuz o bolgeye esneklik veeiyormuş wc sonrası sicak su ve tekrar anuflex uugulamak işe yaradi sanirim. At kestanesi kremi de o bolgedeki kan akisini hizlandiriak iyilesmeyi hizlandjriyomiş, emziriken pek onerilmiyo ama. Anuflex emzirmeye uygun bu arada. Msji gec saatte yazdim cumleler kopuk olabilir herkese sifalar dilerim gececek merak ermeyin