Yunusemrecik Gerçekten uyku arkadaşı ile uyku düzeni sağlayabilen var mı? Varsa kaç aylıkken nasıl alıştırdınız 🤭
agacsizkoala Yunusemrecik 4.aydan sonra hep yanına koydum, zamanla kendisi alıştı, bana tek avantajı başka yerde kalacağımız zaman kuzusu da yanında olduğu için yatağı evi yadırgamıyo uyuyo. 3 yaşına girecek şimdi hala kuzuyls devam ediyoruz
Yunusemrecik agacsizkoala ben sallayarak uyutmaya alıştırdım daha doğrusu covid oldu hastane de yattı sonra da bunu etkisiyle sürekli hasta oldu onun keyfine gittim nasıl istiyorsa.Ama dediğiniz gibş bir yere gitsek istemiyor ve sallanmak istiyor 4 buçuk aylıyız.şimdi koysam alışır mı acaba
agacsizkoala Yunusemrecik alışır bence , bende 4.aydan sonra başladım çünkü, eline alıp sarılmasını beklemedim ama hep beşikte yanında durdu oyuncağı , bir yaşlarında filan sarılarak uyumaya başladı bir dönem o şekil uyudu, şimdi sarılmaz ama o olmadan da yatmaz
Yunusemrecik agacsizkoala ilk alıştırırsan destekle mi uyuyordu peki örneğin ben yapsam ilk yine sallanmak ister
agacsizkoala Yunusemrecik o konuda maalesef bişey diyemem çünkü ben beşikte yatıyordum o dönem ve oyuncağa rağmen beşiği sallayarak uyutuyordum , desteksiz uyku konusunda bana bir faydası olmadı