19 aylık kızım 18 aylıkken anne sütünü bıraktı ve o zamandır kabızlık çekiyoruz.. Bugünden beri aglama krizlerine giriyor fitil attım yok zeytinyagı kulak pamugı sürdüm yok masaj yapıyoruz banyoya soktum yok yapamıyor çocuk çok az yapıyor yine 1 saat sonra aglama krizleri şimdi uyudu var mı labızlıga iyi gelen bir şey bildiginiz ? Anne sütünü bırakması ile ilgisi var mı kabızlıgın ? Bu ayına kadar hiç böyle bir sorun yaşamamıştık