Oğlum 5aylıkken eğitim aldık ama benım hatalarım yüzünden bir kaç ay sonrasında bozuldu
şuan 17aylık ve aşırı zorlanıyorım beşik kesinlikle istemiyor yanımdada süreklı kalkıp gitmek istiyor her uyandıgında saatlerce sallıyorum
ayı büyük bebeği olup eğitim alan anneler yardımcı olabilir mi ?