Merhaba arkadaşlar. Hamileyken cok kaşıntım vardı. Doğumdan sonra geçti. Doktorum taburcu ederken antibiyotik verdi. O antibiyotik bende döküntü ve kaşıntı yaptı. Biraktim ama o günden beri kaşıntım gitmedi maalesef. Hamileyken safrakesemde hafif çamurlaşma vardı. Acaba ondanmi oluyor. Sürekli aynı bolgelerim kaşınıyor 🥲