Browni merhaba aynı şikayetler benim kızımda da var doktor bize de alerji dedi flixotide diye bi ilaç kullanıyoruz 4ay kullancaz 1.5ay oldu ilk kullanımdan itibaren öksürüğümüz tamamen kesildi şurup bizde de etki etmedi doktorumuz ilaç dışında başka hiçbir yöntemi tavsiye etmedi bitki çayları,çilek,bal,kedi köpek kuş evde olmucak,yün halı,peluş oyuncak,evde çamaşır kurutmak yasak,çamaşır suyu yumuşatıcı ağır kimyasallar yasak,evin bol bol havalnması gerekiyo doktorumuzun bize söylediği bunlar kozalak şurubu günlük sakızı bal böyle şeyleri asla tavsiye etmedi öksürüğü tetikler dedi çok şükür işinin ehli bi doktor bulmanızı tavsiye ederim 4ay boyunca doktor doktor gezdik çok şükür şuan hiç öksürüğümüz kalmadı