Prensescik 28inde adet oldum bitti daha adetime 15 gün var az önce baktım lekelenmisim kahverengi şekilde neden olurki
Ommalik Prensescik bende ayın 6 sında olmuştum bitti, hala var günüm. Normalde leke hiç olmaz ama bu ay oldu. Antibiyotik kullanıyorum belki de ondan dedim. Sizde ilaç kullanıyorsanız ondan olabilir