Hzl72Msl Aranızda kullanan varmı memnunmusunuz bende aldım Sma kullanıyorduk Kızım çok ağlıyordu ve aşırı gazı vardı mamadan olabilir dedim ve değiştirdim bebelac aldık iyi mi
Sy2019 Hzl72Msl bebelac gold kullandık biz 2 ay sonra bebelac geçtik bir sıkıntı yaşamadık canım biz sma tok tutar ama gaz yapıyor bazı bebeklere kabızlık yapıyor
Mavisanasi Hzl72Msl valla kizim 11 aylık nerdeyse 9 aydir kullaniyorum ilk sma kullanmistim gaz yapti hipp kabiz yaptı bebelac aldm aninda düzeldi çocuk memnunuz yani
Hzl72Msl Sy2019 bende şuana kadar sma kullanıyorum ama gerçekten kızım aşırı gaz sorunu var ve gazdan yatamıyordu inşaşşah düzelir bu sefer inşallah memnun kalırım bende
Hzl72Msl Merve_54 inşallah bende memnun kalırım vala artık çok pisikolojim bozuldu bu bebekten sonra 🤣😥
Hzl72Msl Mavisanasi gerçekten hipp bizde de kabızlık yaptı sma sanki aşırı gaz yaptı inşşşah bu düzeltir kızımı
ikiprensannesii2 Ben oğlum doğduğunda bebelac gold kullanmıştım güzel kilo aldırdı ama sonradan aptamil almıştım. Meme+mama olduğu için doktorumuz bebelacın tadı güzel memeyi bırakabilir istersen değiştir diyince aptamil aldım.
Aryah Bende doğduğundan itibaren Bebelac veriyorum + Gold çok memnunum gaz kabızlık sorunu yaşamadım çok şükür.
Toprakseyran Hzl72Msl benim oğlum 3. Ayından belli bebelac kullanıyor. Çok da severek içiyor şuan 9 aylık 3 numaraya geçicez elimizdekiler bitince. Gaz vs yapmadı çok şükür 1 numarasından gayet memnunduk yani.