Kizannesiasli18 Arkadaşlar 3 ay önce doğum yaptım o zamanlar ağrım sızımdan dolayı aklıma bile gelmedi korse takmak göbeğim kaldı şimdi korse takmaya başlasam faydası olur mu sizce
ardaninannesii Kizannesiasli18 benim 7 aylık bebeğim ben de daha yeni takıcam inşallah işe yarar ayrem lohusa korse istagram sayfasından 1 sene sonra bile kullanılır yazıyordu bende aldım bakalım