Senem3884 Merhaba hanımlar eşimin doğu görevi vandaydi 4 sene vanda kaldık şimdi de batı görevi için yer yazacağız nereleri önerirsiniz?
Neslim123 Senem3884 merhaba bizde lüleburgazdaydık bizimde tayinimiz Doğu gibi görünüyor hatta Van’da tercihlerimiz arasında hayatımda hiç doğuya gitmemiş biri olarak umarım çok zorluk çekmem sizin içinde ayrıca sevindim umarım iyi bir yere gidersiniz 🙏
Senem3884 Neslim123 Lüleburgaz nasıl rahat mıydınız teşekkür ederim umarım sizinde rahat olacağınız bi yer çıkar
Neslim123 Senem3884 kesinlikle çok rahattı küçük bir yer ama arabanızda varsa tam tatil tadında bir yer belki düşünebilirsiniz 😊