Ayses merhaba anneler malatyaya tasinacagz evi nerden tutsak nasil kiralar bilgi verirmisiniz teşekkür ederim 🙏😊
Esracim Ayses ben malatyaliyim iyi bir yere geliyorsunuz gerçekten. Ama orda yaşamıyorum. Kernek tarafı uygun ama artık şehir masti tarafına kaydığı için o taraflar biraz yüksek ama yinede çok değil diye duydum. 800-900 .
LiYaRzuU Ayses bende Malatyalıyım muhteşem bi şehir en beğendğin evi 700 800 tutarsın ben Malatya da yaşamıyorum ama annemler kanalboyunda güzel yani.)))
ikikizceanasi Ayses doğanşehir güzel sakin bir ilçe ev kiralarıda öyle ahım şahım değil orda en kral evi 800 e filan tutarsınız