Aslihan0609 3 aylik oğlum var carsamba günü rota aşısı yaptırdık normalde 3 gunde bir kaka yapardi aşıdan sonra hergun kaka yapiyor ve kokulu yan etkisi mi acaba yaşayan var mi?
miraninannesi07 Rota aşısı icerisinde canlı ama zayıflatılmış bakteriler olduğu için bağırsaklarda bu tarz yan etkiler olabiliyor. Benim bebeğimde de çok fazla yan etki olmuştu 1 hafta içinde geçmişti..
miraninannesi07 Aslihan0609 bizde döküntü yaptı tüm vücudu komple egzama oldu, kaka rengi değişti bu konuda cokta yorum yapmak, etkilemek istemiyorum ama Rota sayesinde aylardir allerji ile bogusuyoruz, en azından benim bebegime iyi gelmedi bu aşı.
Aslihan0609 miraninannesi07 ya pişman oldum yaptırdığıma gayet iyiydi huzursuz oldu.. siz alerji oldugunu nasil anladiniz baska neler yapıyor
miraninannesi07 Aslihan0609 döküntü ve huzursuzluk arttı iyice doktora götürdüm süt alerjisi dedi diyete başladım ama cevremde bir sürü aşı olan bebek var genellememek lazim sadece benim bebegim zaten bünyesi hassasmis iyice ortaya çıkardı allerjik olduğunu
ilknur-3 Benim bebegim ilk gün acayip kötü kokulu ishal oldu. Doktora sordm normal dedi. Ası oldugu ilk gün neredeyse 4bez ishaldi. Ertesi gün düzeldi cok sükğr
Aslihan0609 ilknur-3 benim gunde bir kez yapiyor ama kokulu normalde uc gunde bir yapardi bgn dahaa yapmadi umarim gecer
ilknur-3 Aslihan0609 üşütmüşte olabilir. Benim bebegim kendi ya da ben üşüttügümde acayip kokuyor kakası. Hatta ilk defa midem bulandı kakasının kokusundan