1803azram hayırlı olsun, ben de normal dogum yaptim 11 ay önce basur beni günlerce mahvetti, eczaneden hemen proctolog diye krem aldir oraya güzelce sür şişlik inecek agri gidecek ve rahatlayacaksin, cok gecmis olsun, ayrica alttaki dikislerini duş sonrasi kurulamayi unutma.