AryaAsya 8 aylik kizmda balgam var bende bugn 3 kere prospan verdm acaba balgami yok edermi ? Aslnda kussa cikarcak ama kusmuyoda arada öksürük yapiyo
Esra26 AryaAsya sorunuzun cevabını bilemeyeceğim ama kızımda aynı sorunu yaşıyordu, doktor antibiyotik verdi 5 gün kullandık, çok şükür geçti. Bronşite çevirme durumu olduğundan ötürü verdiğini söyledi. Bu arada kızım 7 aylık.
Yusuf53 AryaAsya bize doktor burnunu yıkayın hep açık tutun dedi bide cortair hava makinasıyla vermiştim bir hafta canım duzelmisti
AryaAsya Minikuzu onu yapiyorum ters ceviriyorm ama balgam cikmadi . Yarn bide sirtina vurarak deneyeyim
nelmali Kuzenim (doktor) balgam sokturucunun daha ileri boyutlu hastaliklara sebep olacağını söylüyor ne bebeğime ne de kendimize kullanmamıza izin vermiyor (balgam virus bakteri vb. cigere inmesini engelliyormus) Bunun yerine serum fizyolojik kullanıyoruz