Kızlar bebeğim 2 bucuk aylık. Meme artı mama olarak gitmeye calısıyorum. Sütüm cok iyi değil. Gündüz idare ediyo ama aksam bitiyor. Kilo alımı icin doktor artıralım dedi. 3 çeşit mama denedik yok memeye yapısıyo mama yemiyor. Napabilirim ? Böyle durumlarda nasıl yol izleniyor??