Kızım 3 yaşına giricek inşallah Nisan ayında ama ben artık napicagimi bilemiyorum sürekli onunla tartışma bağırisma halindeyiz hiç laf anlamıyor dinlemiyor birde kardeşi var 7 aylık ikimizede evde bi saniye oturma izni vermiyor oyunlar oynuyoruz her istedgi oluyor ama hep benim dedigim olsun istiyor kulağına hiç laf gitmiyor normal mi bu süreç ya