Kbrclk77 2 ay 6 günlüğüz elleri hala yumruk sıkıyor Birşeyler tutmuyor normal mi acaba sizler de durum nedir ?
busra37 Kbrclk77 o zamanlarda normal canım benim kızım 3aylıkken başlamıştı az az şuan 4aylık olucak tutma becerisi biraz daha geliştii
TUBA06 Evet normal 4 veya 5 aylıkken yapicak onları bizim 5 ay bitmek üzere yeni yeni tutmaya başladı bebekten bebegede değişir bu işlem erkende olabilir geçte olabilir biz bu aylarda yapmaya başladik
Ygz14 Heycanlanıyor taniyor ama elleri hala aynı çok hareket ettiriyor ama birşey tutmuyor 😍normal bence
UmutReyhan Oğlum 2 aylık olacak bir kaç güne benimki de amca elini yumruk yapıp ağzına sokuyor 😂 Bazen kullanıyor ama emzirirken parmağımı tutturmaya çalışıyorum zaten banyodan sonra her parmağına bile ayrı masaj yapıyorum hızlı hızlı