Busra_99 şöyle resimde yüzü kremli olduğu için çok net gözükmüyor tabiki oda pütür pütür kabarık kızarıktı ve çoğalmış haliydi. Doktorumuzun açıklaması şu şekilde oldu ; her bebek aynı şekilde alerji belirtisi vermez kakada kan mukus, fışkırarak kusma, bağırsak sesi, sesli kaka, huzursuzluk, ciltte döküntü normal de hepsini bir gösteren bebekler oluyor ama senin bebeğin sadece ciltte döküntü ile vermiş bu belirti mamayla Bi alakası yok alerjinin ben mama veriyorum diye olmadı zaten tam tersine emerken daha zor bu süreç annenin çok fazla dikkat etmesi lazım yediklerine ben emziremediğim için maması değişti sadece içinde süt yok alerji maması yani kakada mukus olmaması alerjisi olmadığı anlamına gelmez siz diyete başlayın bebeğin daha önce aldığı nı vücuttan atana kadar bu şekilde devam edecek ne zaman ilaçlar işe yarar siz diyeti bozmazsınız bebiş düzelir allahın izniyle