Kızlar yine benzer bı konuyla geldim ama napayım benim de hassas noktam ve muzdarip olduğum konu bu ve sizlerle paylaşıp konuşmak bana iyi geliyor. Kızlar oğlum bir kac gündür anne kelimeisni öğrendi şükür olsun ki baba dede nene kedi falan diyordu ama anneyi tam anlamıyla yeni öğrendi ve bana seslenirken anne diyor ama anlayamadim anneme de ane diyor kaynanama da anne dediği oluyo bazen küçük gorumcelerime bile anne diyo durup durup alakasız biseye de anne diyo anlayamadım sizce düzelir mi bu durum. Beni en çok üzen anneme ve kaynanama anne demesi sonuçta onun annesi benim bana tek anne demesi lazım haklı olarak bunu ben duymaliyim sizce kızlar endişem yerli bi endişe mi siz ne düşünüyorsunuz duzelir mi nasıl düzelir ???