Tirtilinannesiii Demin gmail e dolaptan bir fatura geldi 11 lira. Faturanız diyor. Uygulama ücretli mi hiç bir şey anlamadım
rosesbabys Tirtilinannesiii ürün saatıysanız eğer aradakı dolabın kestiği ücrete fatura kesiliyor odur
ipekkizz Tirtilinannesiii Hayır degil. Dolap satıs yaptıgınız ürünlere fatura kesiyor. Size yansıyan birşey yok. Mail olarak gönderiyor önemli birşey değil yani ☺️
Tirtilinannesiii ipekkizz satış yapınca direkt normal kargo gibi mi kargoya veriliyor. Kusura bakmayın çok soru sordum ama
ipekkizz Tirtilinannesiii Satıs yaptıgınız zaman hangi kargo sirketi ile gönderecekseniz onu seciyorsunuz. Seçim yaptıktan sonra size bir kod veriyor uygulama kargoya gidip direk kodu veriyosunuz ürünü kargoluyorlar bu kadar. ☺️