Ehliyetimi 2 ay önce aldım, sadece bir kere tek başıma çıktım trafiğe,önceleri eşim yanımdayken sürüyordum,yarın ikinci olacak ama yarın otobanda süreceğim, korkuyorum sanki kalbim çıkacak gibi oluyorum tek başıma trafiğe cikacagim için,Kaza yapmaktan birine çarpmaktan çok korkuyorum.Sizler nasıl aştinız bu durumu sürekli böyle korkacam mi ben ?